[ Print ]  [ Close ]

http://law.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22566   , 1403/02/20


شرایط واگذاری تسهیلات بیمه درمانی تکمیلی (بیمه تکمیلی دی) به دانشجویان مقطع دکتری دانشکده علوم پزشکی

اداره خدمات دانشجویی شرایط واگذاری تسهیلات بیمه درمانی تکمیلی (بیمه تکمیلی دی) به دانشجویان مقطع دکتری دانشکده علوم پزشکی را اعلام کرد.

به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظر دارد تسهیلات بیمه درمانی تکمیلی (بیمه تکمیلی دی) با حق بیمه ماهانه هر نفر به مبلغ ۲.۱۵۰.۰۰۰ ریال و محاسبه آن از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ به مدت ۱۲ ماه با فرانشییز ۳۰ درصد را به دانشجویان دکتری که در سنوات مجاز می‌باشند اعطا نماید که  برای  درخواست آن نیاز به بیمه پایه نمی‌باشد. دانشجویان متقاضی استفاده از تسهیلات فوق می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ لغایت ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ به سیستم پرتال دانشجویی به آدرس portal.srd.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز:
۱- ارائه سند تعهد محضری به همراه حکم کارگزینی ضامن (کارمند رسمی، پیمانی وقراردادی یا کاسب با جواز کسب)
۲-ارائه فرم درخواست بیمه درمانی تکمیلی دی

نحوه ثبت نام:
۱- مراجعه به portal.srd.ir و ورود به پرتال شخصی با وارد کردن کدملی و شماره دانشجویی
۲- انتخاب منوی وام درمانی بیمه تکمیلی دی و ثبت اطلاعات
۳- در کادر توضیحات در خط اول شماره شبا و نام بانک را وارد نمایید.(اگر شماره شبا در خط دوم درج گردد یا به اشتباه عددی کم یا زیاد یا جابجا ثبت گردد پیام خطا نمایش داده می‌شود.) شماره شبا می‌تواند مربوط به هر کدام از بانک‌ها باشد.
۴- پرینت فرم درخواست بیمه از قسمت درخواست‌های جدید و امضا آن و تحویل به اداره خدمات دانشجویی اتاق ۱۰۵ واقع در ساختمان خوارزمی

موارد مهم:
۱- دانشجویانی که در مقطع قبل در دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت بهداشت تحصیل کرده‌اند در صورت داشتن بدهی معوقه ابتدا باید نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند، در غیر این صورت از لیست تسهیلات حذف خواهند شد.
۲- اگر دانشجو به هر دلیل دچار قطع رابطه آموزشی شد باید مراتب را سریعا به اداره رفاه دانشگاه اطلاع دهد و بیمه تکمیلی تا پایان یکسال قرداد بسته شده برای آن دانشجوی متقاضی قابل استفاده می‌باشد.
۳- دانشجویان حداکثر تا ۹ ترم امکان بهره‌مندی از تسهیلات بیمه درمانی را دارند.
۴- تسهیلات بیمه تکمیلی شامل کارمزد ۴ درصد می‌باشد و دانشجویان موظفند نسبت به پرداخت تسهیلات بیمه تکمیلی درمانی همانند سایر تسهیلات طبق اوراق بازپرداخت اقدام نمایند.
۵- دانشجویان می‌توانند جهت مشاهده مراکز ارائه اسناد درمانی به لینک dayins.com مراجعه نمایند و در صورت داشتن سوال در زمینه درمان نیز با شماره تلفن سراسری ۱۶۷۱ داخلی ۷۰۱۶ تماس حاصل نمایند.
۶- دانشجویان جهت مشاهده پرونده‌های خسارت مربوط به خود می‌توانند از طریق سایت  و یا APP بیمه دی اطلاعات لازم را کسب نمایند که بدین منظور لازم است دانشجویان در سایت و یا APP بیمه دی ثبت نام نمایند.
۷- جدول تعهدات، سقف قابل پرداخت، میزان فرانشیز و توضیحات تعهدات بیمه درمانی تکمیلی و راهنمای بیمه انفرادی به پیوست می‌باشد.
۸- آدرس شعب جهت دریافت خسارت بیمه در سراسر کشور نیز به پیوست می‌باشد.

در صورت لزوم با شماره تلفن ۸۲۸۸۴۰۳۲ تماس بگیرید.


11:36 - سه شنبه 15 اسفند 1402    /    شماره خبر : 22566    /    تعداد نمايش خبر : 57