[ Print ]  [ Close ]

http://law.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22060   , 1403/02/19


تقدیر و تشکر کارکنان دانشگاه تربیت مدرس از دکتر دانشجو برای اقدامات صورت گرفته در پروژه مسکن دانشگاهیان

در نامه کارکنان دانشگاه تربیت مدرس خطاب به دکتر دانشجو آمده است:


'تدابیر،‌ فعالیت ها و اقدامات ارزشمند جنابعالی به عنوان رییس دانشگاه، ‌عامل ایجاد انگیزه در تمامی کارکنان برای تلاش در جهت پیشبرد هرچه مطلوب تر امور جاری دانشگاه شده است. ما همگی شاهد تلاش های خستگی ناپذیر شخص حضرتعالی برای تأمین و مدیریت دقیق منابع مالی دانشگاه در شرایط سخت بودجه ای کشور بوده ایم و ثمرات این خدمات ارزشمند را در ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده و حمایت های صورت گرفته از کارکنان دانشگاه و در نتیجه افزایش حس رضایمندی همکاران به عیان می توان دید.
برنامه های تدوین شده بلند مدت و میان مدت و کوتاه مدت حضرتعالی برای تامین مسکن اساتید جوان،‌ هیأت علمی ،‌کارکنان و بازنشستگان دانشگاه و افزایش ظرفیت خوابگاه ها به ویژه خوابگاه های متاهلی در قالب مگاپروژه ساخت 5000 واحد مسکونی، که جزو برنامه های کلان و بی نظیر در سطح کشور بوده و برای اولین بار در تاریخ وزارت علوم رخ داده است سبب تبدیل دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه پیشتاز در امر واگذاری مسکن به کارکنان خود و باعث فراگیری این امر در میان سایر دانشگاههای کشور شده و با ایجاد امید و انگیزه در بین کارکنان،‌ موجب ثمرات ارزشمند برای دانشگاهیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی گردیده است.
همچنین نگاه پدرانه حضرتعالی به مسائل و مشکلات اجرایی کارکنان و استمرار کمک های معیشتی و رفاهی و نیز صدور دستور پرداخت حق مسکن کارکنان و عنایت خاص جنابعالی در هرگونه اصلاح و ارتقاء پرداخت ها به کارکنان،‌ امری کم سابقه ،‌ بسیار مهم و شایسته احترام و تقدیر است. لذا بر خود لازم می دانیم مراتب تشکر ویژه و قدردانی خود و تمامی همکاران قدرشناس خود را تقدیم حضرت عالی نماییم. از درگاه ایزد منان، دوام عزت و سلامت ، ‌تداوم حضور و تأثیر آن بزرگوار را مسئلت می نماییم.'

دکتر دانشجو در پاسخ به تقدیر و تشکر کارکنان اظهار داشت: همه توفیقات دانشگاه مدیون همکاری و همفکری همه کارکنان (کارمندان شریف و اساتید عالم) دانشگاه و دانشجویان عزیز است و اینجانب نیز فقط همراهی، همفکری و پیگیری نموده ام. این همدلی و صمیمیت بین همکاران از رحمت خدایی است و قطعاً می تواند موجب توفیقات بیشتر د انشگاه گردد، انشالله.

لینک نامه تقدیر کارکنان دانشگاه 


12:04 - شنبه 23 دی 1402    /    شماره خبر : 22060    /    تعداد نمايش خبر : 793