[ Print ]  [ Close ]

http://law.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=19353   , 1403/02/20


کارگاه طراحی مسیر شغلی برگزار می شود

 کارگاه طراحی مسیر شغلی در راستای اجرای برنامه «هدایت شغلی» برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه تربیت مدرس توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه و با همکاری شتابدهنده شغلی مسیر 9 اسفند ماه از ساعت 10 تا 12 سالن جلسات مرکز نوآوری و کسب و کار جوانه دانشگاه برگزار می شود.
با توجه به تغییر پرسرعت مشاغل در دنیای امروز و اضافه شدن مشاغل جدید و حذف خیلی از مشاغل که توسط هوش مصنوعی انجام می شود، بسیار با اهمیت است که افراد بتوانند مسیر شغلی خود را طراحی کنند. در این کارگاه به سوالاتی از قبیل  چگونه مسیر شغلی خود را مطابق با نیاز بازار کار و علایقمان طراحی کنیم؟ و چگونه چالش های مسیر شغلی را پشت سر بگذاریم؟ پاسخ داده خواهد شد.
مدرس این دوره عماد معادی خواه هم بنیان گذار و مدیر اجرایی شتابدهنده شغلی مسیر می باشد. و شرکت کنندگان در این دوره با طراحی مسیر شغلی با توجه به علایق خود و نیاز بازار کار آشنا خواهند شد.
لازم به ذکر است مطالب این کارگاه برگرفته از کارگاه های طراحی زندگی بین المللی از جمله دانشگاه استنفورد می باشد.علاقه مندان جهت ثبت نام در این کارگاه می توانند به آدرس https://masiracc.ir مراجعه نمایند.


10:00 - سه شنبه 9 اسفند 1401    /    شماره خبر : 19353    /    تعداد نمايش خبر : 162