[ Print ]  [ Close ]

http://law.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15851   , 1403/02/21


اطلاعیه انتشارات دانشگاه در خصوص شارژ کد اعتباری دانشجویان


بر این اساس کد اعتباری دانشجویان کارشناسی‌ارشد: ورودی‌های سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و دکتری: ورودی‌های سال ۱۳۹۷، ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در نیمسال تحصیلی اول و دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ شارژ شده است و دانشجویان با استفاده از این کد اعتباری می توانند از سهمیه تکثیر خود در طول دوران تحصیل استفاده نمایند.


بنا بر اعلام انتشارات دانشگاه؛ دانشجویان برای دریافت کد اعتباری وارد سامانه گلستان به نشانیhttps://golestan.modares.ac.ir شوند. سپس مشاهده گزارش اعتبار بودجه دانشجویی از طریق مسیر منوی پژوهش< مدیریت بودجه و اعتبارات< گزارش اعتبار بودجه دانشجویی (شماره گزارش برای دسترسی سریع ۱۶۱۸) را انتخاب نموده و پس از وارد کردن شماره دانشجویی، مشاهده گزارش را کلیک و مبلغ اعتبار تخصیص یافته و کد اعتباری را مشاهده کنند. )حفظ کد اعتباری به عهده دانشجوست)


همچنین روش استفاده از کد اعتباری بدین صورت است که دانشجو با مراجعه به مرکز تکثیر و صحافی دانشگاه و پس از مشخص شدن نوع کار )کپی، پرینت و ...) و تعداد آن، با توجه به راهنمای استفاده از وب کیوسک مراحل:


۱-وارد کردن کد اعتباری ۲-کلیک روی دکمه جستجو ۳-کلیک در ستون تعداد درخواستی و وارد کردن تعداد سرویس مورد نیاز ۴-کلیک روی چاپ فاکتور و دریافت فیش از چاپگر وب کیوسک و تحویل به متصدی صندوق را طی می‌کند.


گفتنی است کد اعتباری کدی است که از طرف انتشارات دانشگاه به منظور استفاده دانشجویان از سهمیه اعتبار تکثیر و صحافی برای آنها اختصاص داده شده است. سهمیه اعتبار تکثیر هر سال در مهرماه برای استفاده دانشجویان شارژ می شود و برای هر بار شارژ اعتبار، کد اعتباری جدیدی به دانشجو اختصاص می یابد. سهمیه اعتبار تکثیر حداکثر تا ۳ ماه پس از دفاع، معتبر خواهد بود.


گفتنی است برای استفاده از باقیمانده سهمیه اعتباری سال گذشته، لازم است از کد اعتباری همان سال استفاده شود.





16:40 - شنبه 1 آبان 1400    /    شماره خبر : 15851    /    تعداد نمايش خبر : 1217