[ Print ]  [ Close ]

http://law.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15483   , 1403/02/20


عدم پذیرش دانشجویان جدید در خوابگاه های دانشگاه با توجه به شرایط قرمز کرونایی



در این نشست دکتر مسعود رضایی بر لزوم توجه بیشتر به دستورالعمل های بهداشتی با توجه به شرایط قرمز کرونایی و شناسایی سویه‌ی دلتا ویروس کووید-19 در كشور تاكيد نمود.


وی افزود: تعداد کل افراد مبتلا و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا ۲۶ تیرماه۱۴۰۰در دانشگاه، ۶۷۲ نفر می باشد که از این تعداد ۲۳۵ نفر دانشجو، ۳۴۲ نفر از کارکنان و ۹۵ نفر از اعضای هیات علمی بوده اند.


معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گفت: طی هفته اخیر شاهد افزایش مراجعه افراد مبتلا و مشکوک به کرونا به مرکز بهداشت و درمان بودیم و ممکن است در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی، طی هفته های اخیر شاهد افزایش ابتلا در میان دانشگاهیان باشیم و در این راستا لازم است حضور حداقلی در دانشگاه مورد توجه قرار گیرد و دانشجویانی که مهلت آنها برای سکونت در خوابگاه به اتمام رسیده، خوابگاه ها را تخلیه و افراد جدید فعلا جهت سکونت در خوابگاه پذیرش نشوند و فقط دانشجویانی که برای امور آزمایشگاهی و پژوهشی خود مجبور به حضور در دانشگاه هستند تا پایان زمان پژوهش خود در خوابگاه حضور داشته باشند تا بتوانیم در حد ممکن از ابتلای دانشجویان به کرونا پیشگیری نماییم.


دکتر رضایی یادآور شد: هر سال در مرداد ماه و همزمان با تعطیلی دانشگاه، سلف سرویس دانشجویی به مدت دو هفته تعطیل می شد تا سم پاشی و تعمیرات صورت گیرد و امسال نیز به همان روال سال های گذشته دو هفته در مرداد ماه تعطیل خواهد بود.


در ادامه دکتر احمدی رییس دانشگاه، انتخاب مرکز بهداشت و درمان دانشگاه به عنوان مرکز برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ را تبریک گفت و از زحمات ارزشمند مدیریت و پرسنل این مرکز تشکر و قدردانی نمود.




08:02 - شنبه 2 مرداد 1400    /    شماره خبر : 15483    /    تعداد نمايش خبر : 647