[ Print ]  [ Close ]

http://law.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15084   , 1403/02/21


اعلام نحوه فعالیت دانشگاهیان با توجه به ادامه وضعیت قرمز کرونا


با ادامه وضعیت قرمز در تهران، هیأت رئیسه دانشگاه به منظور حفظ سلامت افراد و کنترل بیماری، طی اطلاعیه ای نحوه حضور دانشگاهیان در دانشگاه از روز شنبه ۱۱ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی را به شرح زیر تعیین و برای اجراء ابلاغ کرد:



۱- کلیه فعالیت های اعضای هیأت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان همچنان به صورت مجازی خواهد بود. بدیهی است در صورت ضرورت و اجتناب ناپذیر بودن و بنا به تشخیص عضو هیأت علمی و تایید مدیر گروه و یا هیأت رییسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای کوتاه مدت بلامانع خواهد بود.



۲- فعالیت اداری کارکنان در واحدهای مختلف به صورت دورکاری خواهد بود. در صورت ضرورت و موارد اجتناب ناپذیر، بنا به تشخیص مسئول واحد، صرفاً برای خدمات اولویت دار به صورت حداقلی با حضور یک مسئول و ۱ تا ۲ کارمند می توانند در محل کار حضور یابند. جانبازان با سابقه بیماری تنفسی، کارکنان بالای ٦٠ سال، افراد دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار و بانوان دارای فرزند خردسال مشمول حداقل حضور نخواهند بود. مسئولین واحدها اسامی افرادی که حسب ضرورت جدی و نیاز قطعی و حضور خیلی محدود در محل کار حضور می یابند را به مدیریت اداری و پشتیبانی اعلام تا مجوز ورود برای این دوره صادر و به مدیریت حراست ارائه گردد.



۳- ورود کلیه مراجعین متفرقه اعم از دانشجویان بدون مجوز از معاونت پژوهشی و یا افراد غیر دانشجو و میهمان به دانشگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ضرورت و بنا به تشخیص مسئولان ارشد واحدها، مراتب می بایست از قبل با مدیریت حراست هماهنگ شود و پروتکل بهداشتی به صورت دقیق رعایت گردد.



۴- مدیریت حراست از روز شنبه ۱۴۰۰/۲/۱۱ صرفا" به افراد دارای مجوز از سوی معاونت پژوهشی و فناوری و مدیریت اداری و پشتیبانی اجازه ورود به دانشگاه را خواهد داد.



۵- کلیه مراسم، نشست ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می گردد.



۶- در صورت ابلاغ بخشنامه ها و راهبردهای جدید از مراجع ذی ربط، اصلاحات لازم در دستورالعمل ها اعمال و ابلاغ خواهد شد.




13:56 - چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400    /    شماره خبر : 15084    /    تعداد نمايش خبر : 1705