[ Print ]  [ Close ]

http://law.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15021   , 1403/02/21


برگزاری نخستین نشست شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه تربیت مدرس



در این نشست مجازی، دکتر احمدی به کارنامه درخشان ۴ دهه فعالیت دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه تربیت مدرس ماموریت اولیه خود که تربیت اساتید و پشتیبانی از دانشگاه‌های دیگر بود را طی ۴ دهه به شایستگی انجام داد و با معرفی هزاران عضو هیات علمی ممتاز و موثر به آموزش عالی کارنامه موفقی در توسعه تحصیلات تکمیلی و همچنین علم و فناوری کشور ارائه داد.



رییس دانشگاه افزود: فعالیت جسورانه دانشگاه در دهه ۶۰ با گشایش دریچه های تحصیلات تکمیلی برای آموزش عالی کشور و توسعه محدوده علوم پیشرفته، دانشگاه تربیت مدرس را به دانشگاهی اثرگذار در رشد و پیشرفت علمی کشور تبدیل کرد که آثاری ماندگار در عرصه تعالی علمی ایران برجای گذاشت.


وی با اشاره به تغییر ماموریت دانشگاه خاطرنشان کرد: در آستانه چهل سالگی دانشگاه، برنامه طرح تحول راهبردی و تغییر ماموریت دانشگاه برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل چهارم، تدوین شده و در حال اجراست.


در این نشست که روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار شد رییس دانشگاه همچنین بر حضور فعال دانشجویان و مشارکت انجمن دانش آموختگان در برنامه‌های چهلمین سالگرد تاکید کرد.


تقدیر از ۴۰ دانش آموخته برتر و اثرگذار دانشگاه، راه اندازی موزه مجازی، اتمام پروژه تاریخ شفاهی دانشگاه، برگزاری سمینار و سخنرانی‌های علمی با موضوع آینده آموزش عالی در ایران از جمله برنامه‌های مصوب در این جلسه بود.


معاون دانشجویی و فرهنگی- اجتماعی، معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی و مدیر روابط عمومی دانشگاه به همراه دو‌ عضو هیات‌علمی دیگر، اعضای اصلی شورای سیاستگذاری ستاد پاسداشت چهلمین سال تاسیس دانشگاه هستند.





18:03 - شنبه 28 فروردين 1400    /    شماره خبر : 15021    /    تعداد نمايش خبر : 1011